Tlak na zvýšení prodeje marketingové oddělení většinou pohání různými soutěžemi na výrobcích. Dnes není problém vejít do obchodu a najít alespoň jeden výrobek, na kterém výrobce zveřejňuje nějakou soutěž. Nedávno se tak objevila soutěž a tedy i možnost vyhrát i na mých oblíbených bonbonech. A tak zde marketingové oddělení uspělo a já si bonbony zakoupil.
První jsem se postaral o obsah obalu a poté jsem se vydal na internetové stránky ve snaze zapojit se do soutěže. Po opsaní kódu z vnitřní strany obalu, jsem se dozvěděl, že jsem vyhrál sluchátka a stránka mě požádala o doplnění kontaktní adresy. Tu jsem tedy vypsal a na nějakou dobu jsem na „výhru“ zapomněl. Tento týden se však v poště objevila obálka a v ní výhra. Obálka byla klasické A4 s bublinkovou vložkou a v ní sluchátka a letáček s gratulací k výhře.
Soutěžím na obalech výrobku se většinou nevěnuji. Protože je naprostá většina z nich dle mého postavena špatně. Soutěž typu nasbírej 20 obalů a někam je pošli, mě prostě neoslovuje. Jednak pro to, že se vlastně omezuje jen na zákazníky co produkt nakupují ve větším a také protože jsem prostě jako většina dnešních zákazníků líný. Pokud se ale objeví soutěž, kde nemusím sbírat kvanta obalů a přitom stačí vše odeslat pomocí webových stránek, tak už minimálně zbystřím. Jako většina lidí jsem soutěživý a jsem proto rád, když někdy něco vyhraji.
Mohlo by Vás zajímat
Crazy
2015-08-03 13:51:34Mentos sluchátka :-) ale 3000 Eur taky by nebylo špatné :-D
Ijacek.007
2015-08-03 14:27:41no tak to rozhodně ale i ty sluchátka potěší když už nic :-)
Vložit komentář
* - vyžadované údaje. RSS kanál s komentáři