V pátek se mi do rukou po dvanácti dnech dostal z reklamace muj „nový“ telefon. O problémech jsem psal zde. Telefon který jsem měl tři dny se nezustále restartoval a proto šel do servisu. Servis si ovšem z opravou příliš starostí nedělal. Telefon pouze přeflešoval a poslal ji jej zpátky.
To že bude muset telefon do servisu znova jsem si myslel hned když jsem se na servisní protokol o opravě podíval. Bylo na něm totiž napsáno, že mi do telefonu nahrály nový SW. Bohužel se mi to velice rychle potvrdilo. První restart nastal ještě v den vyzvednutí telefonu z opravy.
Poté se ovšem překonal a celý výkend fungoval uplně bez problému. Telefon ovšem asi tak jako většina z nás nemá rád pondělí, protože hned jak jsem dorazil do kanceláře začal opět stávkovat. Vzhledem k tomu že popis chyby v servisu asi nestačí našel jsem si chvili a natočil jsem chování telefonu na mobil abych mohl dokázat, že se telefon opravdu nechová tak jak by jste po přístroji asi očekávaly.
První video ukazuje normální stav telefonu ten se restartuje poté naběhne nechám u něj zhasnout displej a poté už nejde zapnout. Abych dokázal že to nedělá žádná aplikace v telefonu ještě jej po dalším spuštění nechávám restartovat do továrního nastavení i z formátem paměťové karty. Ta ovšem vliv neměla protože telefon se restartoval i s jinou kartou. Na nudném videu je jasně vidět, že nastavení do továrního nastavení nepomáhá a telefon se restartuje vesele dál.
Na druhém videu jsem již nechal běžet jen nahrávaní a nechal jsem telefon bez povšimnutí je vidět, že aniž by se kdokoliv dotkl telefonu ten se během 11 minut třikrát znovu pustí.
Jsem tedy zvědavý jak se bude nadále reklamace řešit. Už teď je ale většinu doby v servisu místo u mě, což mi dojem z mého nového telefonu poněkud kazí.
Vložit komentář
* - vyžadované údaje. RSS kanál s komentáři