Obvykle zhaní ubytování na naše společné volno přítelkyně. Ta si najde nejzajímavější nabídku a na webové stránce ubytovatele udělá rezervaci. Webové stránky pro nákupy „slev“ fungují trochu jinak. Nejprve je totiž nutné registrovat si termín u ubytovatele a do poznámky uvést „kód“ slevového portálu. Aby ubytovatel věděl, že se nejedná o normální rezervaci. Pokud máte rezervaci, nakoupíte na „slevovém“ serveru „slevu“ a tu zašlete ubytovateli. Ten, na základě zakoupeného specifického kódu, upraví rezervaci a tím je vše hotovo. Teorie je věc jedna, praxe je však věci druhou.
Celý proces jsem vyzkoušel a nakonec se vše podařilo, i když bez menších nesrovnalostí to nebylo. Rezervovali jsme s přítelkyní pobyt ve vysokých Tatrách, na serveru nakupvakci.cz. První jsme tedy udělali rezervaci na stránkách ubytovatele a poté jsme zakoupili slevu. Rezervaci jsme udělali na poslední chvíli ve čtvrtek a to jsme měli jet už v sobotu. Pro ověření ,že rezervace byla úspěšně dokončena, jsem raději hodinu po rezervaci zavolal do hotelu a ověřil jsem si zda jsem vše udělal dobře. I přítelkyně několikrát komunikovala s oběma servery.
Tím jsem z největší pravděpodobností zmátl paní, která u rezervace uvedla úplně jinou cenu i program. Tedy jen ubytování – bez snídaní. V pátek byla připsána platba na serveru nakupvakci.cz a tak přišel slevový kupon. Vzhledem k termínu jsme si měli kupon vytisknout a vyrazit s ním do hotelu. I když jsme si z ubytovatelem i slevovým serverem ověřili, že máme vše správně zajištěno v hotelu se nesrovnalosti přesto našli.
Po příjezdu do hotelu jsme zjistili, že v počítači mají úplně jinou rezervaci s jinou cenou a bez snídaní. V hotelu Nás vyslechli, nechali nás ubytovat a začali nastalou situaci řešit. Do půl hodiny byli nesrovnalosti vyřešeny a mi ubytováni. Nakonec slevový portál fungoval vcelku bez problému, jen se hold nesmí hledat ubytování na poslední chvíli. V takových případech potom vznikají nesrovnalosti úplně zbytečně.
Ze slibované láhve vína na pokoj nakonec nebylo nic, stejně tak jako ze slibovaného welness. Za to si ale do jisté míry mohu sám, jelikož jsem již po těchto benefitech nepídil. Jelikož jsme dostali ten nejluxusnější apartmán. Díky opravě ceny a úpravě snídaní jsem byl rád, že se všechny nesrovnalosti vyřešili. Víno a nějaká sauna mě pak přišlo jako maličkost, kterou jsem po několikahodinové cestě opravdu již řešit nechtěl. Navíc sauna byla i venku díky počasí.
Zajímavé odkazy
Michal
2012-07-26 08:00:57Jo, taky jsem jednou přes slevomat nakoupil ubytování. Ono z větší části nezáleží na onom slevomatu (pokud to není vyloženě podvodník), ale na samotném poskytovateli služby. Já měl štěstí a dostal všechno, na co jsem měl nárok.
Ijacek.007
2012-07-31 13:40:21jo tak ja bych určitě také dostal všechno šlo spíše o to že jsem to zařizoval na poslední chvíli a spousta věci se řešila na místě ani se nedivím že se na něco zapomělo ono kdybych se připoměl tak bych asi dostal vše na co jsem měl nárok ale nějak jsem to neměl potřebu hrotit.
johnny008
2012-08-01 16:30:11Pokud se bude jednat o známý a prověřený slevový server, neviděl bych v tom problém. Horší je, že různých slevomatů je všude plno a je těžké se v nich orientovat.
Adam Kuzno
2014-04-04 09:31:09„zhaní“ (shání), „byli nesrovnalosti vyřešeny“ (byly nesrovnalosti vyřešeny), „hold“ (holt – hold nebo holdovat je něco zcela jiného), „se všechny nesrovnalosti vyřešili“ (se všechny nesrovnalosti vyřešily). „mně“ (mi nebo mně – 3. pád). Na krátký článek je těch pravopisných chyb požehnaně.
Ijacek.007
2014-05-09 20:49:21neni nad to když si někdo musí nahánět ego aby všem osatním ukázal jak jsou omezení. http://blog.ijacek007.cz/…opisne-chyby
Vložit komentář
* - vyžadované údaje. RSS kanál s komentáři