Terénní auto Suzuki Vitara máme doma teprve dva roky, jelikož jde ale o velice staré auto, každý rok se na karoserii značně podepisuje. Na následujících fotkách se můžete podívat, jak ostré jsou zuby času, které se každou chvíli zakusují do karoserie.
Čím starší auto máte tím více je choulostivé na rez. Jelikož je ze železa, které rezavý je životnost aut hodně ovlivněna jednak tím jak se o své plechové miláčky staráte, tak také v jakých podmínkách jezdí. I když jsme s bratrem auto důkladně zkontrolovaly a při koupi nebyl rez vidět po více jak dvou letech používaní už naopak není místo kde by na autě nějaký ten otvor vidět nebyl.
Před opravou se musí auto odstrojit a poté se vyvařit když mi bratr auto odstrojil, zavolal mi, abych si tu „zkázu“ nafotil. Samy se koukněte jak moc muže auto během pár let zrezivět. Zatím neznám ani cenu opravy a tak netuším, zda se vůbec vyplatí auto nechat opravit nebo ho rovnou zrušit a koupit si „nové“ staré auto. Zase je mi ale líto zrušit auto, které je po jízdních vlastnostech použitelné a tím myslím po funkční stránce. Auto totiž normálně jezdí brzdí a dokonce i troubí.
Pohled na spojkový pedál pod volantem před díru v podlaze jde vidět
levé přední kolo.
Pás ze zadních sedaček byl přišroubován tady.
Pohled od zpolujezdce je velice podobný tomu od řidiče.
Zbytek fotek asi komentář nepotřebuje.
Nakonec bych snad jen rád napsal, že to tak žalostného stavu jsme auto nenechaly dojít schválně. O tom že je auto až tak rezavé jsem totiž ani netušil do servisu jsme auto dovezly jen kvuli jednomu prorezavělého prahu. Jakmile se na auto však podíval mechanik hned bylo jasné, že bude nutná mnohem náročnější oprava než jen jeden práh. No schválně kolik Vás kontroluje podlahu auta pod koberečky a dalším čalouněním ?
Mohlo by Vás zajímat
Oprava shnilé Suzuki Vitara rekapitulace
Vložit komentář
* - vyžadované údaje. RSS kanál s komentáři