V krátkosti Vám představím třetí díl historického románu Simona Scarrowa popisující příběh legionářů římské armády.

Tak jako v případě druhého dílu i ten třetí volně navazuje na děj předchozí knihy. Opět se tedy děj opírá o dva římské vojáky, tedy centuriona Macrona a jeho optiona Catona. Nicméně oproti minulým dobrodružstvím je zde docela zásadní rozdíl. Během velmi nehostinné plavby na anglické pobřeží ztroskotá na území nepřátelských kmenů nákladní loď, na jejíž palubě se nachází manželka a děti generála Plautiuse. Nepřátelé temného bratrstva druidů chtějí rodinu generála vyměnit za své vězněné bratry. Je stanoveno datum, do kdy musí byt výměna provedena, jinak rodina generála zemře.

Popis audioknihy orel na lovu

Macro a Cato se tak nakonec rozhodnou pomoci pro sebevražednou misi a to vydat se do vnitrozemí nepřátelských území a pokusit se najít a osvobodit rodinu dříve než vyprší ultimátum. Na území nepřítele se však hrdinové nemohou vydat v plné zbroji a sami a tak se k nim na pomoc přidá překladatelka a její snoubenec. Jak celá výprava dopadne Vám prozrazovat nebudu.

Mluvená podoba této knihy je dlouhá 11 hodin a 48 minut, obsahuje 40 kapitol a hlas ji opět propůjčil Marek Holý. V jeho podání je radost knihu poslouchat. Po zvukové stránce není zpracování co vytknout. Mistr zvuku je tak jako tomu bylo v předchozích dvou knihách Miloš Vrána, který svůj díl práce odvedl z velkou precizností. Nahrávky tak neobsahují žádné rušivé zvuky a ani přechody mezi kapitolami oddělené znělkou nijak neruší.

Mé hodnocení 85%