Minulý měsíc jsem psal o opakovaných mechanických problémech řemínku sportovních hodinek značky Garmin Forerunner 15. Řemínek začal praskat a po odeslání do reklamace jsem dostal vyjádření, že jsem hodinky mechanicky poškodil a tudíž se reklamace zamítá.
Po serii emailu jsem se snažil prokázat, že řemínek praská používáním. Praská totiž z vnitřní strany pásku a na více místech najednou. O Celé záležitosti jsem psal v minulém článku. Z informací dodavatele vyplynulo vlastně jen to, že pokud nesouhlasím s posouzením reklamace, mohu hodinky opět poslat na reklamaci s tím, že je pravděpodobné, že má reklamace bude opět vyhodnocena jako neoprávněná.
Protože jsem i nadále přesvědčen, že pásek popraskal vadou materiálu a né používáním nebo snad mechanickým poškozením, poslal jsem hodinky opět na reklamaci. Po nějaké době se mi hodinky vrátili zpět a opět se zamítavým stanoviskem. Bohužel se totiž dostaly na stůl stejnému technikovy, jako v případě první reklamace a ten se k problému vyjádřil takto.
„Reklamaci nelze uznat jako oprávněnou. Jedná se o vícečetné mechanické poškození, navíc je přístroj značně znečištěn a nese známky použití hrubé síly. Již druhá stejná neuznaná reklamace. Upozorňujeme, že při další stejné reklamaci bude firma Garmin již účtovat náklady (manipulace,doprava ..)“.
Bohužel nezbylo mi nic jiného než sáhnout do kapsy a pořídit nový pásek ze stránek Garminu a provést jeho výměnu. Co mě však štve ze všeho nejvíce, je fakt že nový pásek je vyroben z úplně stejného materiálu jako ten, který byl na hodinkách v době, kdy jsem je koupil a tak bohužel reálně hrozí že po roce začne také praskat. Pokud se najednou objeví více jak jedna prasklina, Garmin mi pásek z největší pravděpodobností opět nevyreklamuje.
S hodinkama jsem spokojen a na jejich používání jsem si zvykl. Představa, že budu muset ročně obětovat přes 600 kč, abych je mohl nosit i nadále mi však trochu vadí. Navíc když si člověk najde chvíli a pohledá na internetu narazí na spoustu lidí stěžující si na popraskané pásky téměř u všech modelu přístroju Garmin. Je sprosté a neprofesionální ignorovat fakta, že pásky prostě praskají a nechávat vše na kupujících.
Abych ale jen nekritizoval, když jsem si objednával pásek omylem jsem objednal pásek na hodinky S a nikoliv XL po zjištění jsem poslal pásek do Garminu. Pásek se vrátil zpět za pár dní, měl jsem správný pásek doma. Rychlost zaslání i ochota mi pomoci byla velmi rychlá. Škoda, že to celé kazí servis.
Mohlo by Vás zajímat
Reklamace řemínku hodinek Garmin Forerunner část 2
betametchi
2018-01-15 16:35:08Mám stejný problém po roce používání praskl řemínek u Hodinek Gármin fenix 3 Reklamace zamítnuta:duvod mechanické poškození.Hodinky stály 15tis Kč.
Ijacek.007
2018-01-17 20:11:15o řemínku na fenixy jsem psal také také ten se mi do roku od zakoupení rozpadl. psal jsem o tom nedávno zde https://blog.ijacek007.cz/…ju-pokracuje
Petr_CrGCk
2022-09-24 21:46:27Úplně stejná zkušenost, hodinky skvělé, ale bohužel pásek rovněž po roce úplně popraskaný. Je to bohužel velmi nekvalitní materiál.
Ijacek.007
2022-09-27 09:39:17Ano bohužel Patriku problémy s pásky se s Garminem vlčou už dlouho i když myslím že v poslední době je to přeci jen lepší.
Vložit komentář
* - vyžadované údaje. RSS kanál s komentáři