Dnes Vám představím náročnou puzzle hru na hrdiny. Vaším úkolem je pomocí známých kamenů, utvářet tří a více stejných symbolů, bojovat s protivníky. Jednoduchá logika hry je obohacena o systém zkušeností a vylepšování tak svého hrdiny.
pohled na herní boj

V jádru jednoduchý koncept klasické puzzle hry, autoři vzali a trochu jej vyšperkovali. Postavili před hráče boj z protivníky, kteří mají rozdílné zdraví a obranu a také hůře či méně snášejí útoky rozdílných typů.

herní mapa zelené regiony jsou již vyhrané stále je přede mnouo podstatná část hry

zelené kuličky jsou vyhrané souboje červené zase boje které mě teprve čekají

Na začátku je herní pole. To je sestaveno z 15 regionů. Každý tento region má svou vlastní mapu a na ní políčka, které je potřeba vybojovat. Co políčko to jeden nebo více nepřátel. Pokud se Vám podaří nepřátele porazit, políčko získáte. Na posledním políčku každého regionu, obvykle proti Vám, stojí BOSS což je soupeř o hodně silnější než vy. Jakmile porazíte boose a získáte všechny políčka v regionu. Region se podbarví zelenou barvou a je Váš. V tu chvíli pro Vás může generovat zlaťáky.

obsazený region byl napaden

O své odemčené regiony ovšem můžete také přijít. V začátcích hry totiž na sousední regiony sem tam zaútočil počítač a bylo nutné tyto políčka opět dobít zpět. Za každou vyhranou odehranou bitvu získává vaše postava zkušenostní body. Podaří-li se Vám bitvu vyhrát, navíc získáte také zkušenosti pro vaše kouzla a odměnu ve formě zlaťáku. Vaše postava má určitý počet životů. Jakmile boj skončí výhrou, dozvíte se jak dlouho bude trvat než se plně vyléčíte. Pouštět se do souboju bez vyléčené postavy většinou znamená neuspěch.

informace i výhře

V případě kdy vaše postava je poražena získáte za svůj boj část zkušenostních bodu nezískáte však takzvané RUNE body pomoc kterých se Vám vylepšuje vybavení které Váš bojovník používá. V případě prohry také nezískáte odměnu v podobě zlaťáku. Pokud tedy prohrajete Vaše zdravý klesne na nulu a musíte si počkat několik desítek minut na obnovení zdravý. Nebo si za zlaťáky zdraví doplnit lékárničkou. Tento způsob je však velmi drahý a pro normální hraní je neudržitelné se léčit tímto způsobem.

jeden ze soupeřu

Hra je ze začátku docela jednoduchá. Postupem začíná solidně přitvrzovat a později ve hře vyhrát je docela dřina. Chce to totiž nejen správně kombinovat herní kameny a tím i samotné útoky, důležité je také kombinovat správnou výbavu. Před každým bojem je však možnost si trochu pomoc a zakoupit si například bonus. Bonusy jsou k dispozici celkem tři. První Vám při zakoupení přidá 3 tahy v prvním útoku. Druhý Vám v herním plánu přetransformuje tři políčka na a podobný efekt, má i třetí rozšíření. Platí ovšem to samé jako v případě léčení. Tento způsob výhody je velmi drahý a je třeba jej využívat velmi opatřně. Jde ovšem o mocné pomocníky, pomocí kterých lze zvrátit průběh nejednoho boje.

pohled do inventáře hrdiny

Výbava by si zasloužila taky krátce se u ní zastavit. Hra nabízí nepřeberné množství různé výbavy. Každá výbava má své specifické vlastnosti. Zprvu jde hlavně o útok či obranu nebo o posílení jednoho typu útoku. Většina výbavy se nakupuje za herní měnu tedy za zlaťáky, které získáváte za hraní přesněji za vítězství a které také generují odemčené regiony. Jak jsem již napsal, většina výbavy se může sama zlepšovat pomocí RUN, které získáváte z vyhraných bojů. Muže se tak například zvedat síla útoku nebo například obrany jednotlivého vybavení.

pohled na statistiku finálního soupeře

všechno území herního plánu obsazeno

Dohrát hru do samotného konce a vyčistit nebo chcete-li obsadit celé herní pole. Mně to trvalo téměř půl roku příležitostného hraní. Jakmile porazíte filiálního BOSSe, po krátké animaci Vám hra nabídne hrát hru znovu. Tentokrát je však obtížnost ještě o úrovně výše a každý boj v této obtížnosti, kdy herní mapa je podbarvena jinou barvou znamená výzvu. Několik týdnů jsem zápasil i první region na mapě a to s herním hrdinou a výbavou zocelenou předchozími bitvami.

tento dialog se zobrazí po dohrání základního herního plánu.

nový herní plán po dohrání standardní hry

Ať tak či tak baví-li Vás tento typ her bude Vás tato hra určitě bavit. Jde o zdarma dostupnou hru, která k jejímu dokončení nepotřebuje jedinou platbu. I když má možnost placených předmětů nebo například nákup herní měny, není nutné nic platit. Já osobně nic neplatil. Já bych určitě v hraní pokračoval, kdybych si nezničil telefon s uloženou pozicí. Rozehrávat znovu se mi to již opravdu nechce. Přeji hodně trpělivosti, pokud budete hru chtít vyzkoušet.