Dnes si po delší době představíme knihu z kategorie osobního rozvoje. A to o knize popisující, jak se většina lidí rozhoduje, pokud jde o finance a jak lze toto rozhodování velmi jednoduše ovlivnit.
Kniha je prací Dana Arielyho, profesora psychologie a behaviorální ekonomie v Americe. Popisuje, jak iracionálně se ve skutečnosti lidé rozhodují při rozhodování o svých nákupech. V audioknize, která má téměř osm hodin, tak popisuje množství příkladů, kdy jde ošálit lidskou mysl a nasměrovat ji tak ke koupi produktu či služeb, která ve skutečnosti není nejvýhodnější nabídkou.
V sérii pokusů a teorií se tak můžete seznámit s nejčastějšími marketingovými fintami nejvýhodnějších nabídek či neodolatelných nákupů. Kniha vám odhalí, proč se často do nabídkových balíčku předává i nevýhodná nabídka. To, jak lidský mozek analyzuje nákup a porovnává jeho cenu a přínos nebo principy neexistující vlastností, na kterých jsou postaveny největší aukční internetové servery. Celé knize navíc propůjčil hlas Gustav Bubník, jehož kvalita je na velmi výborné úrovni a obsah audioknihy se tak velmi dobře poslouchá.
Chcete-li se něco naučit o principech uvažování i o základech neodolatelných nabídek, pak je kniha tím pravým čtením. Veškeré data jsou prezentovány v příkladech a je velmi jednoduše vysvětleno proč tomu tak také je. To, jestli si z knihy vezmete ponaučení a změníte svůj pohled na nákup je už jen na vás. Informace z této knihy rozhodně získat můžete. Za nás jde o velmi příjemné čtení rozšiřující pohled na teorii rozhodování.
Mohlo vy vás zajímat
Vložit komentář
* - vyžadované údaje. RSS kanál s komentáři