Dnes Vám představím knihu popisující pravidla pro efektivní vytváření webového obsahu, tak aby si vaše texty našli co nejefektivněji své čtenáře.
Poslech celé audioknihy Pavla Šenkapouna, jehož textům propůjčil svůj hlas Gustav Bubník, Vám zabere 9 hodin. Audiokniha je rozdělena do 48 kapitol, ve kterých autor popisuje pro naprosté samouky vše co je potřeba znát. Dozvíte se tak například jak využít statistky návštěvnosti webových stránek. Jaké by měli být prvky na webu. Jaký volit název webu, co je slogan. Jak by mělo vypadat menu. Zda používat na svém webu aktuality a proč a spoustu dalších věcí, které se prostě hodí znát každému, kdo publikuje cokoliv na internetové sítí a chce, aby si to také někdo přečetl.
Na tomto webu jsem se již podobnou audioknihu popisoval, jednalo se o knihu Otto Bohuše jménem Pište jako copywriter. Ta byla defakto o tom samém, nicméně Otto psal knihu hlavně jako svou reklamu a jako zdroj kontaktu nebo mi to alespoň tak přišlo. Oproti tomu kniha Pavla je mnohem rozsáhlejší, popisuje mnohem více detailů a vše se snaží srozumitelně vysvětlit. Pokud stejně jako já občas něco nastudujete z popisovaného tématu, pak může být kniha naopak zdlouhavá a poněkud nudná, jelikož většinu informací již můžete vědět. Jde tedy hlavně o to, zda o problematice již něco víte, nebo se s ní teprve seznamujete. Hlasové podání Gustava Bubníka je tak jako v předchozí knize pro mě naprosto bez výhrad.
Ať se zkušenostmi nebo bez nich, tuto knihu bych doporučil přečíst či poslechnout všem, kteří svůj čas investují do textu na internetu. Vynaložený čas se totiž může velmi rychle vrátit v podobě větší návštěvnosti nebo alespoň zpříjemnit pobyt již chodících čtenářům a to je mnohdy k nezaplacení.
Mé hodnocení audioknihy je 80%.
Mohlo ba Vás zajímat
Audiokniha Webcopywriting pro samouky na portálu audiotéka.cz
Recenze Audioknihy pište jako copywriter
Digitální garáž Google aneb bezplatný výukový kurz Google jak uspět na internetu
Vložit komentář
* - vyžadované údaje. RSS kanál s komentáři