Letos na dovolené se mi stala zajímavá věc. Z ničeho nic mi najednou přestaly mé Garminky fungovat. Přístroj byl chvíli značně teplý a poté již nešel zapnout, nešel nabýt a přestal jevit známky jakékoliv funkčnosti. .
Smrt přístroje uprostřed dovolené mě poněkud zaskočila. Přemýšlel jsem kde, že jsem mohl udělat chybu, když jsem „utopil“ přístroj který se chlubí, že se s ním můžete potápět do hloubky 100m. S hodinkami jsem totiž v moři normálně plaval, nicméně jsem se nepotápěl. Takže možnost, že bych přístroj poslal do křemíkového nebe díky překročení vodotěsnosti, byla vyloučena. Nicméně po ne zrovna příjemných zkušenostech s Gamin servisem, který mé dle mého opodstatněné reklamace vždy zamítl, jsem přemýšlel, jak vlastně budu dokazovat, že jsem přístroj používal přesně podle pokynů.
Ač jsem hodinky nevyužíval k záznamům svých vrcholových výsledku při plavání ve vodě, jejich absence mi na ruce zprvu značně vadila. Člověk si ani neuvědomí, jak rychle si navykne, že má na ruce informace o aktuálním datu, čase ale i přehled o tom, jak se v konkrétním dni vlastně hýbe. Myšlenka, že budu po celou dobu reklamace přístroje bez těchto životně důležitých dat, mě poněkud mrzela. Nejvíce mě ale vrtalo hlavou, jak se k poruše přístroje vlastně servis postaví.
Po příjezdu do republiky, jsem hodinky opět nabyl a zjistil jsem, že již zapnout jdou. Nicméně se nedaly ovládat anebo se ovládací tlačítka samy od sebe spínaly. Vydal jsem se tedy s poškozenými hodinkami hned na reklamaci. Během doby, kdy byly hodinky v reklamaci jsem si průběžně zjišťoval stav reklamace na českých webových stránkách společnosti Garmin. Garmin je totiž jediný servis, který se o přístroje v záruce i mimo záruku v naší republice stará. Pokud znáte seriové číslo reklamovaného přístroje, jednoduše se tak můžete dozvědět, jestli je již v přístroj v servisu nebo zda je již hotova jeho oprava.
Před týdnem jsem zjisti informaci, že u mých hodinek bylo změněno seriové číslo. Nakonec se mi včera dostal do rukou nový přístroj s mým řemínkem. Evidentně tedy elektronika přístroje zkolabovala natolik, že místo výměny součástky byly vyměněny hodinky. Mám poněkud jiný ciferník, přístroj nemá jediný škrábanec a vypadá to, že baterie má mnohem větší kapacitu, než celoročně používané hodinky, které jsem do reklamace poslal. Provedl jsem tedy nastavení nahrání oblíbeného ciferníku a hodinky se zase staly součástí mé ruky. Snad to bylo naposled, co přístroj takto zkolaboval.
Mohlo by Vás zajímat
Ověření stavu opravy v servisu Garmin
sarka
2017-10-11 20:46:26No vidíš nejsou až tak zly jen nevim jestli ti nevyměnili jen proto aby jsi o nich už nepsal a měli od tebe nachvili pokoj
Šárka sch
2019-01-04 22:31:46Děkuji za informace. Mám podobný problém, ale už nejdou zapnout vůbec. Dnes jsem je poslala na záruční reklamaci a jsem zvědavá jak to dopadne, protože jsou opravdu návykové a já byla nadmíru spokojená.
Ijacek.007
2019-01-04 22:49:33Šárka sch
určitě se ti brzo vrátí snad budeš mít více štěstí než já. Hodinky
sice vyměnili nicméně baterie v přístroji který přišel z opravy už
nevydržela tolik co u toho mého. Každopadně pokud si vzpomeneš budu rád
když napíšeš jak si dopadla.
Vložit komentář
* - vyžadované údaje. RSS kanál s komentáři