blog.ijacek007.cz

Blog o všem trochu jinak.

Letos na dovolené se mi stala zajímavá věc. Z ničeho nic mi najednou přestaly mé Garminky fungovat. Přístroj byl chvíli značně teplý a poté již nešel zapnout, nešel nabýt a přestal jevit známky jakékoliv funkčnosti. .

Smrt přístroje uprostřed dovolené mě poněkud zaskočila. Přemýšlel jsem kde, že jsem mohl udělat chybu, když jsem „utopil“ přístroj který se chlubí, že se s ním můžete potápět do hloubky 100m. S hodinkami jsem totiž v moři normálně plaval, nicméně jsem se nepotápěl. Takže možnost, že bych přístroj poslal do křemíkového nebe díky překročení vodotěsnosti, byla vyloučena. Nicméně po ne zrovna příjemných zkušenostech s Gamin servisem, který mé dle mého opodstatněné reklamace vždy zamítl, jsem přemýšlel, jak vlastně budu dokazovat, že jsem přístroj používal přesně podle pokynů.


obrázek Teplota vzduchu a vody

Ač jsem hodinky nevyužíval k záznamům svých vrcholových výsledku při plavání ve vodě, jejich absence mi na ruce zprvu značně vadila. Člověk si ani neuvědomí, jak rychle si navykne, že má na ruce informace o aktuálním datu, čase ale i přehled o tom, jak se v konkrétním dni vlastně hýbe. Myšlenka, že budu po celou dobu reklamace přístroje bez těchto životně důležitých dat, mě poněkud mrzela. Nejvíce mě ale vrtalo hlavou, jak se k poruše přístroje vlastně servis postaví.


obrázek počet kroku září

Po příjezdu do republiky, jsem hodinky opět nabyl a zjistil jsem, že již zapnout jdou. Nicméně se nedaly ovládat anebo se ovládací tlačítka samy od sebe spínaly. Vydal jsem se tedy s poškozenými hodinkami hned na reklamaci. Během doby, kdy byly hodinky v reklamaci jsem si průběžně zjišťoval stav reklamace na českých webových stránkách společnosti Garmin. Garmin je totiž jediný servis, který se o přístroje v záruce i mimo záruku v naší republice stará. Pokud znáte seriové číslo reklamovaného přístroje, jednoduše se tak můžete dozvědět, jestli je již v přístroj v servisu nebo zda je již hotova jeho oprava.


obrázek reklamace hodinek garmin Fenix3

Před týdnem jsem zjisti informaci, že u mých hodinek bylo změněno seriové číslo. Nakonec se mi včera dostal do rukou nový přístroj s mým řemínkem. Evidentně tedy elektronika přístroje zkolabovala natolik, že místo výměny součástky byly vyměněny hodinky. Mám poněkud jiný ciferník, přístroj nemá jediný škrábanec a vypadá to, že baterie má mnohem větší kapacitu, než celoročně používané hodinky, které jsem do reklamace poslal. Provedl jsem tedy nastavení nahrání oblíbeného ciferníku a hodinky se zase staly součástí mé ruky. Snad to bylo naposled, co přístroj takto zkolaboval.

Mohlo by Vás zajímat

Ověření stavu opravy v servisu Garmin

Popis sportovních hodinek Garmin Fenix3

Praskání řemínku přístrojů značky Garmin pokračuje


Štítky článku elektronika | garmin | opravy |
Autor Ijacek.007 11.10.2017 zobrazeno 58x
Předchozí článek Dino Expo aneb výstava pohyblivých dinosauru v Krnově
Výměna oken za plastové - vlastní zkušenosti Další článek


1

sarka

2017-10-11 20:46:26

No vidíš nejsou až tak zly jen nevim jestli ti nevyměnili jen proto aby jsi o nich už nepsal a měli od tebe nachvili pokoj


gravatar

Vložit komentář

Nick *:
WWW:
Email * (nezobrazuje se ):
Gravatar:
Pamatuj si mě:
Komentář článku *:
Opiš následující text: *

* - vyžadované údaje. RSS kanál s komentáři