Dnes si dovolím pár vět o střílečce, která vyšla v roce 2012. I když jde o takto starou hru, její grafické zpracování i herní mechaniky fungují stále dobře i v dnešní době. Ve hře dostanete na hraní několik tropických ostrovů, spousty nepřátel, arzenál zbraní a musíte se vypořádat s hordy nepřátel.

Obrázek

Příběh hry je docela přímočarý. Váš herní hrdina je součástí party lidí, kteří se na dovolené baví v tropickém ráji. Celá parta se rozhodne podniknout skydivingový seskok z letadla. Každý z party však skončí v jiné části ostrova, který se hemží pašeráky a novodobými piráty. Hlavní záporák Montenegr všechny přátele Vašeho hrdiny zajme a na Vás není nic menšího, než se vydat všechny osvobodit, porazit stovky nepřátel, dostat se z ostrovů.

Obrázek

Herní mapa je složena z dvou oblastí, ve kterých se můžete libovolně pohybovat. Druhá oblast však můžete poprvé navštívená až později v příběhu. Aby hrdina nemusel mezi každými misemi přejít celou mapu na herní mapě, jsou rozmístěny také základny nepřátel, které můžete zabrat eliminaci jejich obránců a tím osvobodit část mapy od pirátů a odemknout si tak rychlé cestování. Na mapě také naleznete vysílací věže, které po jejich přivlastnění, to se projevuje vypnutím vysílání pirátů ze samého vrcholku věže, si na herní mapě v okolí odemknete všechny zajímavé místa. Nemusíte je tak po džungli hledat.

Obrázek

Jelikož hra průchodem před Vašeho hrdinu klade více nepřátel nebo jejich obrněnější varianty, můžete svého hrdinu také vylepšovat. Za každého poraženého nepřátele dostane Váš hrdina body, které pak můžete použít k odemčení tří druhů vylepšení. Dovednosti jsou pojmenovány volavka, žralok a pavouk. Každá z těchto dovedností pak obsahuje různé bonusy a vylepšení, které můžete pro vašeho hrdinu odemknout.

Obrázek

Aby toho nebylo málo, může si Váš hrdina vylepšovat i své vybavení jako je například větší toulec na šípy. Větší batoh na lup či opasek na více granátu. Pro každé vylepšení je ale nutné ulovit nějaké zvíře a použít jeho kůži. Jako například z obrázku nahoře, dvě kůže tapíra pro větší toulec na šípy. Tyto vylepšení nejsou povinné a nemusíte se jimi zabývat. Pokud ale chcete získat výhodu nad hordou nepřátel, občas se oplatí vydat se na lov zvířat, který Vám odemkne nějaký ten bonus.

Obrázek

Tak jako u většiny her od ubisoftu, tak ve hře dostanete spoustu prostoru pro zábavu mimo hlavní dějovou linku. Můžete například sbírat dopisy po starých vojácích. Pomáhat vesničanům. Jezdit auty nebo lítat z vyvýšených kopců ostrova na rogale či zkusit výzvy v podobě hordy nepřátel, kdy vaším jediným úkolem je zůstat naživu co nejdéle. Osobně jsem se u hry bavil a to nejen na stařičkém Xboxu, ale také na PC, kdy mi aktuálně hra ukazuje 68 odehraných hodin. Hra vypadá krásně i přes její věk. Hlavní záporák je hodnocen jako jeden z nejlepších v dosavadní sérii. Hru Vám proto mohu s klidným svědomím doporučit. Navíc celá hra obsahuje české titulky, takže si příběh i herní mechaniky mohou vychutnat i neanglicky mluvící uživatele.

Obrázek